lauantai 23. maaliskuuta 2013

Pics during the week

Oon taas ollut vähän huono bloggaaja. Oon yrittäny olla stressaamatta sellasista asioista joista on "turhaa" stressata. Koulu, bilsa2 ja filosofian läpipääsy on asioita joista "saa" stressata, heheh! :D Oli kyllä kiva kuulla, että  biologian opettajalla on mua kohtaan korkeat odotukset.... apua!

Mut oon tässä jotain pikkujuttuja kuvaillu pitkin viikkoa. Viime viikonloppuna leikkasin otsatukan... oli muuten elämäni idioottimaisin päätös. Kuvittelin että otsatukka vanhentais mut nykyään näytän ihan vauvalta XD






uus kevättakki Sheinsideltä. Tää oli alennuksessa vaan 32 euroo! Toi huppu on tosin aika talvinen ja uhh niin ihanan karvanen! Mut nää maaliskuun pakkaset saa silti viel vähän palelemaan tän takin kanssa. Toivottavasti kohta lämpenee :)


Lisäks Accessorizelta uutta kapsäkkiä. Nahkanen reppu, 50 e. Aika suolanen hinta tekonahkarepusta, mut mulla on Accessorizen laukut kestäny aina tosi hyvin! 


Kävin torstaina Meinin kaa kattomassa Unelmien pelikirjan. Se oli kyl todellinen sekotus awkward-momentteja, komediaa ja draamaa. Ei nyt mikään huippuleffa, mut ihan kiva!






















Ja kesän klassikkotennarit - valkoiset Chuck Taylorit. Oon halunnu consseja mun ernuajoilta lähtien, mut en oo ikinä raaskinu maksaa niistä 75 euroo/ pari. Stylepit.fi myi nää mulle 53 eurolla, niin äidinkin sydän lämpeni näille :) 

 Mulla on muuten taas puhelimen kanssa ongelmia. Näköjään se niin on, että kun kerran sattuu huono luuri kohdalle, sen jälkeen sattuu aina! Sain sen LG:n puhelimen joku pari kuukautta sitten, mutta nyt se teki ihme ylikuumentumisia. Kerran se aamulla jopa vilkkui jonkun varoitustekstin kera ja oli ihan tulikuuma. Vein sen koulun jälkeen Tammistoon huoltoon ja mut onneks sain tommosen varapuhelimen sieltä. Itseasiassa toivon vähän salaa, että se LG on korjauskelvoton. Maksaisin ite noin satasen lisää ja saisin ifis4'sen.


Tänään mennään tyttöjen kanssa vähän juhlimaan ja sitten alkaakin ahkera valmistautuminen viimeisiin päiviin ennen koeviikkoa!

xoxo, Vanity

4 kommenttia:

  1. Et oo ainut joka ressaa Bilsa 2 kurssista! Varmaan pakko ite vaihtaa kirjotusssuunnitelma taas takas bilsan sijasta psykaan ku oon ihan epätoivon partaalla! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis sehän on omalla tavallaan tosi kiva aine, mut Bilsa2 sisältää niin paljon sellasia "prosesseja" jotka pitäis yksityiskohtasesti muistaa. Jokasessa aineessa on aina se "vaikein kurssi" :/

      Poista
  2. hahh joo itekki menin hetken mielijohteesta leikkaan kuukausi sit ohtiksen ja kyl alko ärsyttää:D:D noh onneks ne kasvo äkkiä pois:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tää ihan söpö... mut ehkä jo liian söpö mulle :D pyöristää mun kasvoja entisestään. Ja true, se kasvaa pois!! :)

      Poista