sunnuntai 12. toukokuuta 2013

New shoes

Mun piti hommata ruskeet distressed Jeffrey Campbellit huutonetistä, mutta siellä oli ihan tyhmä myyjä ja hintavaraus on varmaan jossain pilvissä, enkä vähän käytettyjä Litoja aio ostaa samaan hintaan kuin uusia! :(  Oisin enemmän kuin mielelläni ulkoilluttanut niitä suloisuuksia  Tukholmassa mut jäi nyt haaveeksi sekin. Ostin ittelleni lohdutuspalkinnoksi Skopunktenista tämmöset popot. 


Korkoo näillä on semmoset 12 senttiä, platformia en oo laskenu mut ei sitä kuvista päätellen ihan hirveesti ole, vois mun puolesta olla enemmänkin! Tuol takana on tommoset pienet hopeiset niitit mut en ihan hirveesti perusta niistä, yritän päästä eroon noista jotenkin. 



Mun piti ottaa näistä kokoa isompi, koska mulla on niin leveä jalka ettei 38 mahtunut! Mun jalka on silti edelleen lahjakas hankautumaan ja saamaan noista rakkuloita, mut onneks oli teippaillu mun jalat jo varalta ettei rakkuloita tule. Vaik muuten näillä on kiva kävellä, mut koska tyhmä jalka, niin hankaavat nyt ainakin alkuun.  Oonks mä ainoo joka joutuu aina "sisäänajamaan" kenkänsä?! Musta tuntuu että oon!


Tässä viel lauantailta jotain äkkiä väsättyä asua ennenkun lähin äidin ja isin kanssa kauppaan. 


xoxo, Vanity

6 kommenttia:

  1. ihanat kengät! minkä hintaset ne oli? :)

    VastaaPoista
  2. sul on ihana se kultanen piikki kaulakoru mistä se on ? :) ja paljo makso? se on nniiii ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on hooämmästä :) makso yli kympin en muista tarkemmi :(

      Poista
  3. Haha et tosiaa oo ainoo tonjalkajutun kaa :D mullaki on tosi leveet jalat ja joudun aina oikee survomaa jalat kenkii,ku mulla on just kans 38 mut ne on joskus niin kapeita :D mut kyllä niihi rakkuloihi ja hankautumii ja ahtaisii kenkii aina tottuu lopulta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mun jalat tottuu niihin kenkiin yleensä vasta sitten kun ne on ihan puhki kulutettu :D

      Poista