sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Nautiskelua



Mun uutukaiset Lita-vauvelit ei oo päässyt vielä kovin ahkeraan käyttöön, kiitokset geeneille, jonka takia mun täytyy nämäkin kengät sisäänajaa :( Käytiinkin Tian kaa torstaina vähän "sisäänajamassa" näitä, ja aika nätit rakot tuli kilometrin kävelyn jälkeen. Mut liian ihanat kengät, jotta niitä vois vaan pitää hyllyllä pölyttymässä!

En oo muuten kertonukkaan tätä mun toukokuista Lita-katastrofia! Membersillä oli mustat Lita-kengät 30% alennuksessa ja aattelin et täs on mun tilaisuus! Parin viikon päästä kun  kengät saapu, huomasin, että Nellyllä oli RUSKEAT (eli mun lempparit) Litat 50% ALENNUKSESSA. Siinä sitten tilaan paniikissa siitä viimesen omaa kokoani kädet täristen. Seuraavana päivänä palautin ne mustat. En voi kuvitella sitä vitutuksen määrää jos oisin missannu sen Nellyn alennuksen! :D


Tehtiin pikku piknik urheilukentälle. Mun on koko kesän tehny mansikoita ja kermavaahtoa! Tässä iskeeki pian nälkä... Ostettiin myös kauralastuja/keksejä noiden kaveriksi, koska jos noita syö liian monta putkeen niin ne ei oo enää yhtä hyviä.



Jos jotkut ei vielä oo eksynyt seuraamaan mua Instagramissa, niin mut löytää sieltä nimimerkillä viviannavanity 

xoxo, Vanity

2 kommenttia:

  1. Mulla olis sulle kysymys noista sun geelikynsistä? Ensiksi laitetaanko sulle yleinsä tipeillä vai muoteilla noi kynnet? Ja kun poistatat kynnet, niin miten ne poistat?Kiitos, jos vastaat (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Edelliset kynnet laitettiin mulle tipeillä, nää tehtiin muoteista. Poistatan viilaamalla joko siellä liikkeessä tai sit ihan kotona. Kotona menee tietty enemmän aikaa mut säästää vähän rahaa :D

      Poista