keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Jos tämä sekoilu ei nyt lopu, se saa luvan jatkua!


Ollut pientä hiljaiseloa täällä taas. Onneksi mun työputki on nyt ohi, palkka kilahtanut tilille ja uudet seikkailut odottamassa! Oon vieläki vähän puhki Summer Upin sekoilumeiningeistä, oli oikeesti mahtavampaa kuin viimeksi! Mullahan ei siis lippuja ees ollut koko festarialueelle, mut en pahemmin ehtiny ikävöidä  niitäkään! Loppukuusta meitä kutsuu Himokselle Pipefest - eikä lippuja taaskaan :DD Mökki on varattuna ja hauskanpitoa luvassa sillonkin. 



Kaaduin viimeviikolla rullaluistimilla ja tuli aika nannaa jälkeä. Toi on onneks jo parantunut, mut kyynärpäässä on vielä aikamoinen reikä! Töissäkin on ollu kivaa - vaikka oon onnellinen ettei tarvii enää herätä 7 aamulla!




Summer Up- kuvia. Tollasta mulla oli päällä, ostin ton lippiksen aivan pissat housussa kun mun oli PAKKO saada punavalkonen lippa. Tykkään kamalasti! 



Mun piti ottaa kamalasti kuvia, mut sattuneesta syystä (mystisesti) unohinh kaivaa puhelinta taskusta ja ottaa hauskoja kuvia. Putsasin mun reissun jälkeen konssitkin! Ne on aivan kuin uudet nyt :) 

Tulipas tynkä postaus. Jos saisin jatkossa vähän parempaa tekstiä aikaseks, paremmilla kuvilla höystettynä!

xoxo, Vanity

2 kommenttia:

  1. miten putsasit sun converset? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitoin astiaan vettä, fairya ja pyykkipulveria. Sit hinkkasin ne siinä vedessä kynsiharjalla.Lopuks heitin klooriveteen hetkeks aikaa.

      Nauhat oli hankala putsata, uitin niit kirkkaassa kloorissa koko yön ja kynsiharjal pahimmat liat viel pois :)

      Kengät pitää muistaa kuivata "oikeinpäin" koska jos ne kuivaa ylösalasin voi märkä liima valua kankaaseen ja pilata kengän

      Poista