sunnuntai 4. elokuuta 2013

Häitä ja mökkielämää






Lauantaina kutsui Lopen kirkko ja perhetutun häät. Morsian oli pyytäny et esittäisin vihkitilaisuudessa yhden kappaleen ja maanantaina multa lähti kokonaan ääni - kesänuha ja kiljuminen pipefesteillä ei ollut mikään hyvä kombo. Onneks ääni tuli 90% takasin ja sain kappaleen laulettua kunnialla läpi. 

Päällä mulla on joku äidin vaatekaapista varastettu maksimekko - en omista yhtäkään maksimekkoa itse, ja mun oli tarkoitus pistää päälle yks intialaiskuosinen maksi, mut pesukone oli varmaan syönyt sen. Tuntuu että noi pitkät mekot vanhentaa mua, tai ainakin samassa pöydässä istuvat ihmetteli suu auki kun kerroin mun oikean ikäni. Ehkä toi puolipitkä tukkakin tekee sen... entiiä.




Jos vanhoja perinteitä on uskominen, niin meikäläinen on sitten seuraava joka pääsee (toivottavasti rikkaisiin) naimisiin. Nappasin nimittäin morsiuskimpun! Kimpun saatuani jouduin kyl tosi tukalaan tilanteeseen, kun joku mamma alkoi ilmeisesti aivan tosissaan parittamaan mua sen pojalle. "MINÄPÄ JÄTÄN TEIDÄT KAHDEN! ;););)" 

Ööh kiitos vain huolenpidosta mutta valitsen aviomiesehdokkaani ihan itse..


Tänään lähdettiin sitten äidin ja iskän kanssa veneilemään...


Näiden ihanien lumpeiden takia! 


Unohin aivan kokonaan postailla mun ja Meinin keskiviikosta, kun ei koko kesänä oltu nähty. Siitä lisää sitten kotipuolessa myöhemmin :) 

xoxo, Vanity

2 kommenttia: