perjantai 24. joulukuuta 2010

Girly xmas &&: Header posting!


Happy Christmas!

Kyl mulla alkaa joulu kivassa flunssanpoikasessa. Lihakset on ihan kuollu ja tuntuu et mun kaks ainutta aivosolua hakkaa lekalla pääkoppaan. Mulla on ollu koko vuosi aikaa sairastaa enkä oo ollu ollenkaan kipee vaikka tilaisuuksia ois ollut! No mut kunhan oon uutenavuotena terve :> 

Meillä ei koulussa ollut joulujuhlaa juuri ollenkaan. Tiistaina oli lyhyt kirkko, sit seruaavana päivänä jaettiin vaan todistukset. Torstaina raahattiin itteme mökille, toivottavasti ei sada yhtää enempää lunta, tai ei päästä sunnuntaina pois täältä! 






Kun mä olin kotona mulla ei meinannut irrota joulufiilistä vaikka koko torstain hilluin lakki päässä. Mut sitku sain tänää aattona koristella kuusen ja kattaa pöytään liinat ymsyms laitella jouluvaloja, nii kämppä rupes näyttää kivemmalle! Äiti aatteli ostaa alennusmyynneistä meille videokameran, niin sitte joulun jälkee saatan tunkasta jotakin videota muullakin kuin tolla kämäsellä webkameralla :) Saiskohan alennusmyynneistä viel uusii objektiivei? :D

Kurkkaan viel

Merry Christmas & Happy New Year!



1 kommentti: