maanantai 27. joulukuuta 2010

What is she doing after nine?

Heippatii, miten teijän joulut meni? 

Mun joulu meni ihan kivasti, vietettii mökillä se 4 pv. mut oli aika hilkulla et oltais jääty viel yheks päiväks, ellei aura-auto ois käyny siel korvessa. Tais auramiestä ketuttaa kun sai kuulla et asutaan mökkitien iha loppupäässä :---D

+ Mitä mieltä ootte uudesta bannerista? Opin taas jotain uutta mun muokkausohjelmasta ja vähän innostuin!


Sain joululahjaks säärystimet, koruja, kahet villasukat, mansikantuoksusen vartalovoiteen Bodyshopilta, ulkoisen kovalevyn, koottavan säilytyslaatikon, penaalin, uusimman Demin ja muovikansion. Mul on nyt syksynä ollut aika usein pommiinnukkumisia, nii sain myös herätyskellon! Erityisiä toiveita mullei ollut, joten oon tyytyväine siihen mitä sain. 



Tietenki vaaleenpunane ois ollu iha favourite, mut tosin ei se ois sopinu mun huoneesee :/ 

Ootteko jo käyny aleissa? Mä en oo viel kerenny juokseen, mutta nyt tiistaina ois tarkotus mennä käväsee ehk kattoo jos löydän jotain kivaa pientä. Ainaki sellane söpö perusneule ois  kiva, kun mun lyhyen takin kaa noit pitkät neuleet ei sovi. Samalla käyn moikkaamas kavereita joita en oo nähny ku viimeks muinoin joskus. 

Mä rupeen kattoo Sinkkuelämää, happy holidays! :)





4 kommenttia:

  1. ois todella mielenkiintoista saada sinusta kuva missä olet ilman meikkiä ja hiukset laittamatta olisiko mahdollista ?;)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. viivi oot söpö ♥ rakastan sun bannerii =)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi:
    - Eheh kiitos ideasta, tosin toteutus on sitten erijuttu et millä pokalla tungen naamani sennäköisenä tänne :-----) Korvan taakse laitetaan!

    Sallaii:
    - voii itse olet söpö sallaseni :):):)

    VastaaPoista