lauantai 18. joulukuuta 2010

Oops, i did'nt do it, Updating &&; stuff ~

Hayy !

Hyi mua en oo puoleentoista krhm yli viikkoon päivitelly. Tosiasiassa mulla ei oo taaskaan kerran ollut mitää postattavan arvosta. En oo käyny Helsingissä, en oo ostanu mitään ja plaah. On vaa ollu kokeitakokeitakokeita. Ja oon muute saanu luettuaki, oon iha happy mun numeroihi sillä tänä vuonna tullu muutama seiska vaa kokeista. :3 Happy me!
Tosin ottaa päähän että viimevuonna kasilla en panostanu paljon papanaa kouluun, ja nyt kun panostan, saan about sen 3/4 numeroa parempia kuin viime vuonna. Tosin, parempi sekin ku ei mitään. Englannista sain ääntämiskokeesta Erinomainen miinuksen, luetun ymmärtämisestä kympin, ja itse kokeesta 9+. Se niistä kiitettävistä sitten. :--D Ja maikathan tunnetusti pyöristävät numerot sitten ylöspäin keväällä. Joulutodistuksella haetaan ja kevättodistuksella päästään kouluihin. Sibelius, i would love to study there!



Sit jotain heh vielä mielenkiintosempaa. Klaukkalalainen saattoi bongata mut keskiviikon Vartti-lehestä. Viimeviikolla soittelivat ja lähettivät muutaman kysymyksen. Kuva jossa oon, on otettu mun TET-paikalla muinoin lokakuussa. Muthei c'mon mun talentkarsinnoista on 1,5 vuotta ja mul on vielki toi leimanimi? Ei voi mitää, oon ennemmi vaa tyytyväine et oon ees tunnettu jostain kuin et en olis tunnettu mistään täälä käpykylässä.

Sit vähä uutta kuvamateriaalii. Oon nyt melkeen tyytyväine tänhetkiseen hiusväriin. Tosin en oo kovin kiinnostunu noista alahiuksien oranssivaaleanruskean sävystä, mut tärkeintä on et ne ei oo ton blogger-logon oranssit sentään! Haluisin viel tosta keskipäältä vähä tollasta vaaleeoranssisuutta veke, et se olis tasane mun päällimmäisten kanssa. Nykyään pidennyksetki näyttää hyvältä näiden kanssa ja en ymmärrä miksen oo aikasemmi tajunnu värjää vaaleiksi! Mut ongelma mul on yleensä aamusin. Sillonku mul oli se oranssimpi pää, en jaksanu aamul nousta panostamaa siihe mitenkää ku vaa laittaa lakkaa ja tupeeraamaa vähäse. Vaikka nautinki ja tykkään hiustenlaitosta, on se aina koulukasiaamuina aikamoine riesa. D: plää. Ekassa kuvassa hiusten väri ei oo kauheen realistinen mut laitampa kuitenki :)



Tässä kuvassa näkyy hiusten väri realistisempana. Eli alempaa näätte selvästi tollasta keltasen oranssihtavaa ah, ja tuol keskipään välissä pilkottelee välillä tollasia vaaleanoranssinkellertäviä. Koitan vetästä aina mun ohimolla roikkuvat silverin vaaleat suortuvat sillee niiden eteen ettei huomaa. Pesin mun pari pidennysosiookin hopeashampoolla ettei pidennykset näyttäis nii keltasilta ja olis tasapainossa mun ylimpie hiusten kans.

Ennen hiustenvärjäysoperaatiota totesin että ohoh ompas mun hiukset kasvanu. Mut kappas kummaa ku alotin blondaamisennii ei aikaakaa ku mun vaivalla kasvatetusta 5 sentistä on tippunu jo 2 cm veks.


Okei lopetan tän hölöttämisen, pistäkää kommenttia! :) Nyt joululomalla mulla on toivottavasti enemmän aikaa & aihetta kirjotella jotakin! Bbye! <3

8 kommenttia:

  1. Mieti Laura Vanamoa! Oli Idolssissa yli kaksi vuotta sitten, eikä vieläkään olla unohdettu! 8DD Kärsit saman kohtalon. 8DD

    VastaaPoista
  2. Hei mitä ootsä ollu talentissa? :o Lauloitko siellä?

    VastaaPoista
  3. Ai oot ollu talentissa? :D woooou :D

    VastaaPoista
  4. Shinkuu kirjoitti...
    - Jep, tuli heti mieleen ku sanoit nimen! :--D Mut mieluummin näin et on jokin leima, kuin ettei mua tiiettäis ollenkaan.

    Kiki kirjoitti...
    Senni kirjoitti...
    - Joo, vuonna 2009 Turun karsinnoissa. Mut soitettiin sinne päivää ennen karsintoja, en ollut ees miettinyt mitä oisin siellä esittäny, piti vaan keksiä joku biisi äkkiä minkä osdaan kokonaan ulkoa ja siihen taustanauha ja Turkuun!
    Esitys itsesään meni hyvin ja sain hyvää palautetta. Ens postauksessa selitän vaikka tästä Talent- höpinästä tarkemmin. Tosin oon kehittynyt syksystä 2009 omasta mielestä huomattavasti, Talent anto mulle lisää motivaatiotota kehittää itteeni. Kiitti kommenteista!

    VastaaPoista
  5. Oi sun blogi on aivan mahtava! Lukijaksi :))

    VastaaPoista
  6. Söpö blogi : )


    http://butstillihungerforyou.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Rakastan sun kuvia : ) Oot kaunis !

    VastaaPoista
  8. Kiitos Ansu, Nina ja anonyymi :------)

    VastaaPoista