sunnuntai 5. joulukuuta 2010

i ♥ gingerbread ~

It's December, whoo!

Apua, mun mahanpohjaa kutittaa kuin missäki vuoristoradassa. Muutaman viikon päästä on joulu, ja saan iiison kasan lahjoja. Ops, something went wrong, mun lahjasaldo taitaa tänä vuonna jäädä aika pieneks, koska mulle varattiin viimeviikolla kielimatka Maltalle!
Lähden 2+1 viikon reissulle, 2 viikkoo opiskelua, yks viikko lomaa. En malta oottaa. Muistan kun joskus pienenä menin mun vaarin kaa Espanjaan, kysyin siltä lentoemännältä et "myydäänkö täälä matkakuumemittareita?" :D


Koko viime viikko on mennyt taas kokeisiin lukemisena &&; muuta tylsää. Otin maanantaina kameran mukaan kouluun ja tuli varmaan tsiljoona kuvaa.


Mmjoo, asiasta kukkaruukkuun, leivon torstaina piparkakkutalon! Ostin valmistaikinan kaupasta ja keräsin hyllyiltä maholliset prinsessakoristeet ja suuntasin himaan. Leikkelin omatekemät kaavat, leikkasin taikinan ja uuniin. En tykkää käyttää sitä tulikuumaa sokeria, niin käytän kokoamiseen aina sitä kuorrutetta. Kun sen tekee itte ja tarpeeks jämäkäksi nii se pysyy tosi hyvin! Ja jos menee pieleen nii se ei kuitenkaan jämähdä heti. Ylimääräsestä taikinasta koristelin sit ihan muutenvaan pipareita.

Pink, pink, and little bit more pink. Tossa mun mökki valmiina.
+ Sunnuntaiaamuna tuli vähä aika pitkäks ja aattelin tehä pienen jäynän porukoille.


Voin kuvitella niiden ilmeet kun ne näkee jääkaapissa tälläset :---D

+ kumpa saisin äkkiä nää hiukset nyt vaaleiksi niin saisin laitettua pidennyksetkin. Ärsyttää tämä kun tuntuu tosi ontolta ilman pidennyksiä.

Happy weekend everyone!


6 kommenttia:

  1. Vähänkö söpö toi piparkakkutalo :3 <3

    VastaaPoista
  2. onks sulla paljon kenkiä? :) ois kiva nähä niitä vaikka oiski vaan muutamat ♥

    VastaaPoista
  3. Anonyymi kirjoitti...
    onks sulla paljon kenkiä? :) ois kiva nähä niitä vaikka oiski vaan muutamat ♥

    - rehellisesti sanottuna mulla on atm. vain yksi kenkäpari jota en tiiä kehtaanko edes mainita :---D Taisiis käytännössä kolme, mutta molemmat ovat aikansa eläneet 2 vuotta loppuun kulutettuja rönsäköitä eikä niistä ole kyllä esiteltäviksi :'D Mulla kasvoi jalka vielä viimevuonna niin mulle ei oo oikeen ollut järkeä ostaa montaa kenkäparia. Nyt se on thank god lakannut ja voisin kyl tottapuhuen hamstraamaan kenkiä, tylsää aina laittaa samat kengät.

    + Te muut pari anonyymiä, kiitos! :)

    VastaaPoista
  4. vähäks nauroin tolle yllätykselle :D:D:D

    VastaaPoista
  5. Anonyymi:
    - äiti aluks nauro mu sit se melkee suuttu :---D

    VastaaPoista