perjantai 25. helmikuuta 2011

Ooh 100 readers, wonderful!

eejee, mun lukijat-palkkiin oli tupsahtanu muutama uusi stalkkeri ja nyt siellä reunassa killuu pyöreät sata! :) Sormet on aivan jäässä, koska näin aamusta tää mökki on näin kylmä (jep TAAS mökillä). Porukat vissiin tyksii niin paljon tuoda mut kärsimään tänne about jokatoinen vklp. "Olet alaikäinen emme jätä sua tänne yksin" mussunmussun, ärsyttävää :--D. Noh, ainakaan tuu mahollista kiusausta lähtee keskustaan, kun mulla oikeestikin ois tekemistä, nimittäin lukee enkun kokeeseen. Nimittäin pakko saada ysi todistukseen!

En kummasti muista yhtään miltä päivältä tää tällä viikolla tää asu on, mutta pistän kuitenkin. Oikeesti en osannu sinä päivänä päättää että kummalla tavalla laitan itteni, mut päädyin sit keltapaitaseen valintaan. Toisaalta voisin laittaa maanantaina kouluun ton ylemmän kokonaisuuden, en tiiä mistä innostus laittaa toi huivi tolla tavalla :o




Päässä on vaarin varmaan miljoona vuotta vanha joku Partek beton-pipo :D Noita ei varmaan enään ees tehä kuten ei Partek varmaan tee betoniakaan. Bongasin ton syksyllä täältä mökin vaatehyllyltä ja oon aika kettu, sillä mun vaari varmaan käyttää tätä vielä. Tää hattu hais aikalailla kalalle mut sittenku se kävi tekemässä tuttavutta meijän pesukoneen kanssa niin se karsee haju on poissa! Tervetuloa hattuhyllylleni Partek!

Tein viime sunnuntaina äitin kanssa jotain jälkkäriruokaa, missä oli valkosuklaata, vadelmia, murskattua daimia ja porkkanahilloketta :) Oli muuten tosi huisin makusta, ihanku jotain jätskiä! Kunhan saan otettua siitä kuvan niin lisäilen ohjeen tännekin!

Nyt raahaudun tästä koneen äärestä, mutsi on tehnyt jotai herkkuaamupalaa. Adios!

xoxo, Vanity

4 kommenttia:

  1. apua ehin jo säikähtää ku et oo postannu 2 kuukautee mut sit ne kaikki postaukset silt ajalt oli tullu yhtee aikaa mun bloggerii hmm :--(

    VastaaPoista
  2. mun on vaan pakko tulla kysyyn et ootko ollu cybershopissa mallina (: ?

    VastaaPoista