maanantai 18. huhtikuuta 2011

Back @ home, whipeeyyy ::):)

Jipii, pääsin takasin sieltä pohjosesta. Olin Oulussa siis viettämässä sunnuntaina mun pikkuserkun rippijuhlia ja kävin sielläkin vähän lauleskelemassa ja sillees. Vihasin koko eilisillan eduskuntavaaleja, koska Idols tuli liian aikasin, pyh. Söin tosin järjettömän hyvää kanapastaa jossain italialaisessa mut jaksoin syyä vaan puolet vaik aluks aattelin, et se annos on kauheen pieni. Ne lautaset valehtelee niiden annostenkokoja ihan kauheena, koska sellanen annosmäärä meijän kotilautasella ois ollu ihan järkky, mut siinä se näytti aika pienelle :D Mut perkuleen hyvää oli :) 


Mut vähä tunkasen kampausta niistä rippijuhlista. Minä viisaana en laittanu tarpeeks sitä muotoilusuihketta, niin illallal oli jo kampaus pilalla mut.. :D you got the point.






Sillonku lähettiin Helsingistä Ouluun, huomasin nousussa Hämeenlinnanväylän rampin, josta käääntyy Klaukkalaan. Hitsi ku istuin väärällä puolella konetta nii en voinu kuvata ilmakuvaa. :( Paluumatkalla otin sitte khihih, siipikuvan .




Sitku päästiin Ouluun nii heitettiin kamat hotellille ja mentii läskeilee porukoidenkaa mäkkiin ja sit siitä jotain pient kauppojenkiertelyy. Löysin söpön farkkuhameen seppäläst, mut pitää viel sovittaa et näyttääkse mun pääl niin kivalta ku se hengarissa on. Lisäks H&M'llä oli iiihanat farkkuhaalarishortsit, me want!!! Tuhosin edelliset itsetekemät haalarishortsit, kun koitin väsätä niistä sellasta söpöö mekkoa, mut homma kusi aika total, ja nykyäänhän se sit toimii laukkuna ! 



Pitäis hommata joku vähä parempi pohjustusmeikki tjsp, kun noi kaupan tuotteet loppuu nii hiton äkkiä aina ja niistä ei oo mihkään, mut toisaalta ne paremmat on sit aina hintavampii. Äidin lompakko huutaa halleluujaa kun ollaan vaate/meikkiostoksilla, karu totuus! :(


Ainiin, en muista oonko kertonu, mutta sain itelleni kesätöitä! Mun marraskuun hääkeikka poiki uuden laulukeikan, ja mulla on vähä pieni hätä, koska se keikka on 4 päivää mun kielimatkan jälkeen. Tiedustelin EF:ltä et onko siellä jossain pianoa, meni porukka toimistossa vähän hiljaseks. Kuitenkin 3 vko ilman treenausta on aika vamppii, ja en tiiä oikee miten kestän 3 viikkoo ilman pianonsoittoo, jaiikks : D




Ainiin ja tosiaan, eilenhä oli palmusunnuntai. Onneks oltiin hotellissa nii ei tullu virpojia :D Kotonakaan ei ollu ketään avaamassa ovea nii saan syyä suklaamunat ihan ite :)



xoxo, Vanity

9 kommenttia:

  1. Oot ihana vielkii!::)
    ♥:Janski(:

    VastaaPoista
  2. Pääseks kielimatkalle??? Varmaan ihanaa. Ite haluaisin päästä ja luultavasti pääsenkin. Minne meet? Majotuks hotellissa vai missä? Ota siellä sitten paljon kuvia joita voit sitte tänne laittaa!

    VastaaPoista
  3. oot niin nätti ja noi hiukset on yli-ihanat! ♥

    VastaaPoista
  4. "mut toisaalta ne kalliimmat on sit aina hintavampii."
    aa siis joo

    VastaaPoista
  5. Anonyymi thankyouuu :)

    Regina, Joo, meen Maltalle kolmeks viikkoo, oon kaverin kaa Resortissa. En kyl varmaan saa järkkärii mukaan mut ehkä mä saan vinguttuu ton faijan pikkukameran mukaan 8)

    tesu~, ooi kiitos :)

    Anonyymi, Hupsistaa pieni typo :D

    VastaaPoista
  6. Ooooi kuinka oon kade kun pääset kielimatkalle :c
    oon aina halunnu! bah.

    jjoomut oon aika dumbass ehkä mut saanko tiedustella minkä merkkisellä värillä oot värjänny sun hiuksia vvai kampaajako värjäs? :D

    VastaaPoista
  7. Rosa Ofc saat tiedustella! :) Nyt oon käyttäny oikeestaan Garnierin luonnolliset sävyt- tuhkanvaaleaa. Se taittaa kivasti keltaisuutta ja silleen, vaikkei siis tee juurikasvusta yhtä vaaleeta kuin jotku tehoblondaukset :D

    VastaaPoista
  8. paljon maksaa yks lento stadist ouluu? :o

    VastaaPoista
  9. manu, En tiiä kun en ite maksanu, mut eiköhä lentoyhtiöiden sivuilta löydä :o Plus joitain äkkilähtöjähän saa halvalla.

    VastaaPoista