lauantai 20. elokuuta 2011

Shopping &:: High School

Byääh en saanukkaan täl viikolla aikaseks sitä MUST HAVE- jutuista. Mun piti kyl mut toi lukion alkuhössötys oli ny semmosta etten saanu aamusin aikaseks ees minkäänlaisia asukuvia ku hyvä et ehin aamusin bussiin. Sen lisäks oon sählänny Wilman käytön kanssa ja varsinkin niiden kurssitarjottimien kanssa, en osaa oikeen käyttää niitä.

Mulla oli ihan järkyttävät ennakkoluulot mun ryhmän suhteen, aattelin etten uskalla tutustuu siel yhtään kehenkään ja kuvittelin et lukio on kauheen iso ja pelottava paikka. Okei, 1000 oppilasta ei oo kyl kauheen vähän ja se koulu on verrattuna Isoniittuun oikeesti aika iso, ja meinaan aina kadottaa itteni siel koulus. Ja loppujen lopuks meijnä ryhmä onki tosi kiva ja me tullaa kaikki hyvin toimeen keskenämme! Ainoo miinus on ettei Tia oo mun kanssa samassa ryhmässä, ja kun tää eka lukiovuosi menee viel enimmäkseen vaan ton oman ryhmän kanssa.

Tässä nyt torstain asu minkä kummasti kerkesin kuvaamaan, kun minään muuna aamuna en oo kerenny ku melkeen missannu bussin.




Sit hitusen viikon ostoksia. 

 Huulirasva, Bodyshop


Toinen huulirasva, Bodyshop (joku vanilijan tuoksunen, mut tuoksuu ihan Riisifrutilta)

Rusettiponnari (josta revin ponnarin pois), Glitter


Mun lempparikohta (tai sitten ei), koulukirjoja :D

Korvakorut, Cubus

Robottikoru, Seppälä


Huiveja (mikskä näitä kutsutaankaa?), Seppälä

Toivon nyt todellaki et pääsen tän pahimman lukilhöösäyksen yli ja saan taas vähä puhtia tähän postaustahtiin. Mulla oli tekeleillä jo yks kiva juttu mut se venyy vielä lisää kun suunnitelmat ei menny ihan putkeen. Ehkä mä nyt vaan otan sen syyskollaasin tavotteeks :)

xoxo, Vanity

2 kommenttia:

  1. usamimeiksi kutsutaan noita juttuja mitä tossa alimmassa kuvassa on. tai miten se nyt monikossa taipuukaan. usamimi.

    aamusin on ihan kauheeta yrittää napsia mitään asukuvia kun ilman niiden ottamistakn saa panikoida myöhästyvänsä... itelläni alko koulu kaks viikkoa sitten enkä oo vielä yhtenäkään päivänä ehtiny!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi, okei kiitos kun valaisit tyhmempää1 :) Ja jep, mun täytyis varmaa ruveta herää se 15 min aikasemmi et kerkee ottaa :D

    VastaaPoista