sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Crazy materialist &;; moviee

Musta löytyy taas pientä materialistin vikaa, ja pommitan tänne taas vähäsen jotain uutta. Iskä kävin viikon pyörähdyksellä Jenkkilässä ja tais käydä vähän taxfreeshoppailemassa ja osti pienen setin Diorin tuoksuja. Tykkäsin eniten tästä, koska sisko vei sen, minkä oisin halunnut (mur) 



Tänään mamatsun kans käytiin lenkillä ja poikettiin tarjoustalossa. Tian pitäis laittaa mulle uudestaan nää teippipidennykset, kun viimeksi laitoin nää ihan itse ilman että edes näin taakse kunnolla, niin ei tullu ihan niin täydellistä jälkeä. Lisäksi yks osio jo repsottaa kun laitoin siihen vahingossa silikonipitoista hoitoainetta niin se nyt roikkuu ilosesti tuolla, puoliksi irti :D

Tarjoustalon ostossaldo oli siis tämä, ostin noita klipsuttimia ja piikkikamman ihan Tiaa varten. Ja okei, vähäsen itteeni. Noi kaks pikkusempaa makso 4,45 ja tuo isompi 4,45 myös. Kampa lähti muistaakseni päälle eurolla mukaan, sounds like a good deal! 



Ja koska mä tykkään niin paljon ihailla mun virheetöntä ja täydellistä naamataulua, niin ostettiin vähä lisää peilejä, koska oman naaman kattelusta en voi vaa saada tarpeekseni.

Oikeesti mun oma peili on ollu rikki jo varmaan yli puoli vuotta, niin aattelin et on vähän helpompi läntätä tököttiä ja voidetta naamaan kun ei tarvi pidellä peiliä toisesa kädessä. Toi vasemmalla puolella oleva pikkuversio on aivan ihanan söpö (3,50 €).Toi on oikeesti äidin, mut kai mä sen salaa varastan siltä tai ostan ikioman samanlaisen! 





Eilisen asua, tälleen btw.

Mulle iski viimeviikolla jumalaton hiuskriisi. Ei omien, vaan pidennysten puolesta. Ne tuntu hirmu karheilta ja kuivilta ja siltä et menivät jatkuvasti takkuun. Olin ihan varma, et Rapunzel oli myyny mulle jotain ihan muuta kuin mitä 100% Remy-aitohiuksesta oli luvattu.

Tosin myös ihmettelen, miksi näiden joukossa on yllättävän tummiakin yksittäisiä hiuksia, tasaisesti ympäri hiusnauhaa. Vetäisin yks päivä sellaisen yhden viattoman hiuksen irti hiusnauhasta, ja pistin valkoista paperia vasten. Siinä yhdessä hiuksessa oli 2 niinsanottua tummaa "täplää", eli se oli osittain blondi ja yhtäkkiä siitä tulikin ruskea siitä hiuksesta ja taas vaalea. En onneksi kuole niihin, ihmettelempähän vain. 

Mut takaisin lisäketukan karheuteen jii än ee. Olin ihan suru puserossa kun aattelin et mua on taas kusetettu ja nyyhkytinyyhkyn. Sain olla kokoajan harjaamassa hiusta. Rupesin läträämään ahkerammin yhen Goldwellin hoitoseerumin kanssa ja se auttoi, mutten ihan kokonaan. Nyt ostin sitten Doven jonkun tehohoidon näihin, ja mun ei tarvinnut koko päivän aikana kuin kerran harjata pidennykset! En löytänyt mielestäni mitään ettei se sopisi pidennystukalle, ja ainakin tuo lopputuloskin kertoi, ettei se voinut ainakaan huonoa tehdä! :)
Tuon näköinen purnukka, hintaa tais löytyä 6 euroa. 


Eilen lauantaina oltiin kattomassa Tian kanssa Sinun numerosi?-elokuva. Ihan semikiva komediarakkausdraamahömppä. Meillä oli muikeet leffaeväät, ostettiin Kavericombo aka 2x 0,8 juomaa ja 5,5 litraa poppareita. Mulla on parille kuukaudelle popparikiintiö täynnä, for real. 


Rupeen tästä toipumaan viikonlopusta ja totuttelemaan koulun alkamiseen läksyjen parissa, Adios! 



8 kommenttia:

  1. rakastuin tohon paitaan! mistä se o? c:

    VastaaPoista
  2. Anonyymi, niin mäkin! Ostin sen vähän aika sitten Onlyn tai Vero Modan alerekistä :)

    VastaaPoista
  3. Moi, mulla on sulle haaste mun blogissa! Käy tsekkaamassa, ievablogi.blogspot.com :)

    VastaaPoista
  4. Mullakin on blondit pidennykset ja jostain kumman syystä niistäkin löytyy noita tummia yksittäisiä hiuksia. On pistänyt vähän ihmettelemään!

    Ja kiitos vinkistä, taidan itsekkin kipaista kauppaan hakemaan tommosen Doven hiustenpelastajan :)

    VastaaPoista
  5. vautsi, sulla on ihan tajuttoman ihanat hiukset! :)

    VastaaPoista
  6. Eeva, Selvä tämä :)

    JAN., Onneksi niitä tummia ei oo liikaa, vaik aina ois kivempi ettei niitä ois ollenkaan!: D

    Milla, kiitos! :)

    VastaaPoista
  7. heii! mullaki on pidennykset ja ne on vähä menny huonoon kuntoo ja saa olla koko ajan harjaamassa nii kertoisikko et miten toi hiustenpelastaja toimii? (: siis et onko se semmone voije mikä vaa levitetään ja paljoko ja onko se todellaki auttanu? (:

    VastaaPoista
  8. AnonyymiSä vaa laitat sen hiuksii ja levität, annat vaikuttaa. Sit jos vaatii et haluut iha suorasileen mopin yyämäs nii lämpösuojaa kuivii hiuksiin ja suoristus, sillon ne tuntuuu sileilt eikä tarvii harjaa kovin usein :)

    VastaaPoista