sunnuntai 6. marraskuuta 2011

D::

Onpas luova otsikko, sanonpahan vaan! :D Oon tälläkin viikolla ollut melkosen laiska kameran kanssa, pitänee ryhdistäytyä tässä :( 

Olin myös aivan unohtanu kertoa, et ostin sen puikkokihartimen noin viikko-pari taaksepäin, ja tykkään paljon! Oon jotenki ihastunu "luonnonlainekihara"-lookkiin ja nyt pääsen toteuttamaan sitä ainakun haluan. Tosin ongelmallista on se, että joudun ennen kiharrusta aina suoristamaan koko kuontalon enenku alotan kihartelun, koska omat latvat tykkää välillä taipua mihin tykkäävät eikä sit näytä  nii kivalta. 

Tää on vähä huono kuvastaa mitä jälkeä se kiharrin OIKEESTI tekee, ku tässä  oon nukkunu niil kiharoil yön yli ja harjannu ne vielä aamulla auki 


Irrottelin ekaa kertaa teippipidennykset irti mun päästä, ja vannon että oli ihan hirveetä. Olin kuullu nin pajon huonoa Rapunzelin removerista, et jätin sen ostamatta. Irrotin ne sit sitä liimaa liuottavalla shampoolla niin semihyvin irtos palaset, mut mun hiusjuureen jäi järkyttävät liimakökkömömmöt! Hädässä mä koitin hinkata niitä jopa kynsilakanpoistoaineella mut eipä liikkunu minnekkään, ihanku ois purkka ollu hiuksissa. Kokeilin sitte suihkutella hiusjuuren täyteen öljypohjasta kiiltoseerumia, niin kyllä lähti! Kaupanpäälle hiuskuontalo, joka näytti siltä ettei sitä ois pesty 5 vuoteen. Onneks mun UUSI KARVAHATTU pelasti päivän. 




NENÄPÄIVÄ aka PERJANTAI 


Koulussa myytiin nenäpäivän kunniaks noita pelleneniä niin mun oli ihanihan pakko ostaa yks oma. Sitkun mulla on isona paljon rahaa niin hommaan semmosen kummilapsen afrikasta!



Katottiin Tian kanssa nenäpäivänä nolifetyksen kunniaks Karanteeni 2. En oo kyllä nähnyt ykköstä muttei haitannut yhtään, silti vinguin ku pikkulapsi Tian kanssa ku pelotti pariin otteeseen ihan liikaa :D Oli muuten kiva kotimatka, mielikuvitus <3

Pitäis tässä oikeesti lähiaikoina mennä kuvaamaan jotain laulujuttuja, ei oo tullu upiteltua mitään pitkään aikaan ja piristäis näitä tylsiä "en tehnyt mitään blahbalh"-postauksia. 

xoxo, Vanity



5 kommenttia:

  1. mistä löysit sit ton kihartimen? ja paljonko makso?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi, Anttilasta löytyi, alennushintaan 29,90 :)

    VastaaPoista
  3. ihanat noi sun hiukset ! :) sulle sopiii kiharatkin :)

    VastaaPoista
  4. säähän voisit tehä videon misä näytät et miten teet ne kiharat :)

    VastaaPoista