maanantai 28. marraskuuta 2011

NO TITLEEE D:

Ääh miksen nykyään osaa postata muitakun tämmösiä hirveitä mötkälepostauksia ja sitten näissä ei oo päätä ja ehk just ja just häntä. Huono tapa. Anygays, nyt on koeviikosta selvitty ja keskiviikkona pääsee alottamaan taas uuden kamalan jakson.  Kävin tänää varailemas kirjakauppaan kasan kirjoja jotka mamatsu noutaa mulle sitten. Voin taas kuvitella kuinka ensimmäiset kaks viikkoa ehkä jaksan panostaa ja sit koko aine rupee tympimään - ja taas mennään.

Rukoilkaa kultsit mun puolesta et pääsin kemian ja matikan kokeesta läpi.. Jos ei muuten niin ees uusinnasta! :D


Jos en kauheesti huijaa niin puhuin tästä mummokukkapaidasta kai joskus. Tässä se nyt kuitenkin on, tän ostosta on jo jonkin aikaa. Uus H&M Myyrmannissa koukuttaa, outs ;D

Noi korvalaput tuli ostettua joskus viime vuonna accesorizesta. Edelleenki aika cute, mut ei   istu kauheen hyvin päähän.

Lauantaina mulla oli kemian koe ja mun nopealla päättelytaidolla sain ehkä neljä pistettä. Uusinnassa nähdään, luulisin. Sen jälkeen menin moikkaamaan mun kielimatkakamua Pauliinaa Helsinkiin, syömään, leffaan jne. Ois varmaan pitäny ottaa tucasta kuva ku kerranki jaksoin panostaa. Toi pusupaita on ehk maailman ihanin, mut vaikee yhdistää kun se on semmonen "Sixteen and pregnant-paita". Pinkki neule pelasti, ettei tarvinnu olla mustassa ja melkeen kuin hautajaisiin menossa. 




Kampin lähiterminaalis oli aivan huisin hyvännäköii nameja. Onneks en ostanu, koskaaa...
TÄDÄM! Uus unelmalaukku kultaisilla yksityiskohdilla, alennuksessa Vero Modassa 19.90! 


Nyt kaikki on täydellistä. Ainaki melkein. Tän sanon varmaan taas uuden hankinnan jälkeen. 


Pauliina ehotti et mentäis käymään jossan Töölössä solkussa. Eihän meillä menny kun varmaan tunti ellei ylikin löytää sinne. Ei, paikka ei ollut hukassa, vaan mentiin kai väärään sporaan ja hetken päästä me pällisteltiin Alppilassa, fml. Koottiin ittemme ja mentiin takasin lähtöpisteeseen, ja tällä kerralla oikeella sporalla, haha! :D 




Mitäs me sählärit



Käytiin tämä tsekkaamassa. Onneks en häirinnyt kanssakatsojiani mun vinkumisella ja kiljumisella, sillä en todellakaan ollut ainoo! En oo koskaan aikasemmin ollut kattomassa kauhuleffaa teatterissa, nyt oli korkee aika. Mut nössöt ja vähemmän nössömmät, käykää kattomassa! Ei haittaa vaikkei ois nähnyt aikasempia osia, vaikka on siinä joitain pikkujuttuja joita ei ymmärrä jos ei oo kattonut aikasempia leffoja.


BACK TO THIS MOMENT, MONDAY 



Olen pahoillani että näytän haudasta nousseelta ja halloween meni jo. Mut oli pakko esitellä tää lohtushoppausostos viimeviikolta. H&M lastenosasto 15 euroa, tää oli mulla koulussa mun vaaleenunasen hameen kans, mut aamulla tuli pieni kiire ja koulusta tullessa kans, kun piti lähtee leikkimään kuntosalille bodaajaa. Varsinainen kehonrakentaja...


Tuli taas pieni jytky, toivottavasti joku jaksoi lukea tänne asti. 

xoxo, Vanity



5 kommenttia:

  1. mun nenä näyttää isolt sporasähläyskuvis mut nice pics anygayy :) x

    VastaaPoista
  2. mötkälepostaus hmmmm rinnat rintasi ola kaunista katotavaa hmmm kaunis nuori nainne tisi kitos tisi tuntu hyva <3

    VastaaPoista
  3. sina ola tosi sexy nuori bigggbird sexy ah sinaa nahaanko myymalan etuovi? tisiaamu kellojen edesa?

    VastaaPoista