perjantai 9. joulukuuta 2011

Ima einstein, y0 :)

Nyt kun joku formspringissä sanoi että häntä ei haittaa vaikka postaisin ilman asiaakin, niin täältä mä nyt sitten isken! Tänään oli oikeestaan ihan kiva koulupäivä, räntäsateita ja loskakelejä lukuunottamatta. Löysin myös pelastukseni asukuvien kanssa, nimittäin remonttilamppu! Mun lisäsalamasta on akku loppu, ja mun huoneenvalo on niin surkea ilman päivänvaloa, ja sitä kun en koulun takia ehdi edes nähdä, niin asukuvat on yhtä puuroa ja muutenkin tappelua. 

Mut koska remonttilamppu, valo on niin kirkas et valaisee kaikki seinät ja kuvat onnistuu hyvin, jeejee :) Mun uus lempinimi vois olla Niksi-Viivi :D




Mut hihhhih kukas idiootti oli jättänyt manuaaliasetukset päälle itselaukaisimen kanssa. Älkää kokeilko tätä kotona! Anyway tää oli ainoo hyvä kuva nyt joka saa kelvata torstain asusta :) Mulla oli toi vähän aika sit ostettu pinkki neule, sininen maltahame ja myös toi uus laukku. Tässä jaksossa toi pieni laukku on vähä huono valinta, kun ei kirjat mahdu mitenkään. 

Remonttilampun ansiosta innostuin myös pitkästä aikaa fotoilemaan joten tässä teille vielä vähän Niksi-Viiviä.











Remonttilampun ansiosta innostuin myös pitkästä aikaa fotoilemaan joten tässä teille vielä vähän Niksi-Viiviä.


xoxo, Vanity

6 kommenttia:

  1. nätti olet ;__; ja anteeksi että huomautan mutta tuo viimenen kappale tuli kaks kertaa :')

    VastaaPoista
  2. voi kun olet nättinä taas! :--------) voisitsä laittaa kuvaa niistä sun cubuksesta ostamist farkuist päällä? (:

    VastaaPoista
  3. Oot ihan superkaunis!! Eksyin sun blogiin kun googlettelin tuhkanvaaleeta :D Ja oon selvästi joskus kauan kauan aikaa sitten myös vieraillut täällä!

    VastaaPoista
  4. mistä olet ostanu ton ylimän kuvan hameen ? :)

    VastaaPoista