torstai 9. toukokuuta 2013

Outfits

AKON - ANGEL


Munkin on pakko tulla hehkuttamaan - miten IHANA sää oli eilen. Mulla oli koulusta tullessa mustat farkut jalassa ja tuli kävellessä niin lämmin et oli pakko repiä ne heti kotiin tullessa pois jalasta. Tänäänkin pitäis lukee uskonnon välikokeeseen ja olin jo varautunu koko päivän kestävään vesisateeseen :( lukumotivaatio pyöreet NOLLA


huomiota herättävät kuosit tuppaa leventämään mun takamusta mut toi kuvio ei silti ollut liian isoa, jotta se efekti ois ollut liiian leventävä. Tätä asua tuun varmasti käyttämään kesällä jatkossakin, niin ihanan pirteet värit. Helteillä ton t-paidan kaveriks tulee kyllä väkisinkin iskettyä saman sävyinen bandeau. Hame on Cubuksesta. 
 

Oon muuten tosi yllättynyt siitä miten hyvinä nää Hiusextran pidennykset on pysyny. Kolme kuukautta oon näiden kanssa nyt ollut ja ihan hyvältä näyttää edelleen. Edelliset pidennykset on lyhentyny alta aikayksikön ja ohentunu hiirenhänniksi. Toki onhan näilläkin huonoja päivä ja joskus tuntuu että takkuuntuu kokoajan, mut pitää vaan löytää ne oikeet hoitotuotteet. :) Toivottavasti nämä kestäisivät vielä Espanjan matkaan saakka. 


Kuvan bleiseri on muuten uusi, H&M:ltä 29,90 




Mulla ei oo ollut pitkään aikaan tota Spirit storen röyhelöpaitaa kun tuntuu että niitä on jo jokaisella. Irrotin kauluksesta muutamat ruskeet helmet pois koska en oikeastaan koskaan tykännyt niistä, ja nyt toi paita ei näytä IHAN samanlaiselta ja näyttää nyt paljon raikkaammalta mun mielestä, kun huomio ei oo niissä helmissä. Kultaiset elmet jätin kaulukseen kun ne ei oo niin huomiota herättävät. 







6 kommenttia: