maanantai 19. elokuuta 2013

OOTD 19.8

Ei oo meikäläistä taas pahemmin tietokoneen äärellä näkynyt. Ensimmäinen kouluviikko meni aika sumussa kun tuli vaan odoteltuu Weekendejä. Mut kukaan tuskin haluaa kuulla vielä MUN weekend-festival hypetystä, joten siirrytään suoraan vaan tän päivän asuun. Olin kyl koulussa kuin kovan luokan koomapotilas, sain eilen unta vasta 3 aikaan yöllä ja heräilin vähän väliä painajaisin! :(


Aamupäivästä ilma näytti aika surkeelta, mut kun pääsin koulusta niin tuli se Suomen kesä vielä ainakin toistaiseksi takasin! 

 

Hame: eBay
Paita: Cubus
Aurinkolasit: Ginatricot

Sasha Lopez feat. Broono & Ale Blake - Weekend (Menegatti Fatrix vs Jack Mazzoni Remix)


Oispa lämpimiä säitä vielä ees pari viikkoa, suomessa kun saa kuitenkin ihan kyllästymiseen saakka taas palella, vaikka villapaidat ja lämpimät untuvatakit jo vähän mieltä kutkuttelee. Hameiden ja mekkojen rakastajana silti surettaa että niiden käyttö jää vähemmälle! :(

xoxo, Vanity

12 kommenttia:

  1. Et varmaan huomannut (sun aijemman postauksen) mun kommenttia.
    Kysyin tosta, ett' miten oot saanu ton: "0 kommenttia, laita säkin ♥" Ookko mistä saanu sellaset ohjeet mistä oot sit saanu pistettyy ton? Mä kun oon yrittäny saada sitä yhdellä tavalla, mutt ei oo auttanu. Olis kiva jos vastaisit :)

    PS. Ihana blogi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sori huomasin kyllä sun kommentin, mut en oo ollu koneella ikinä nii kauaa et oisin ehtiny muuta väsätö kuin äkkiä postauksen! :D koitan ettii sen sulle, jos vaan muistan mistä laitoin sen!

      Poista
    2. Aa, okei :D juu, kiitos :)

      Poista
    3. Nyt löytyi!

      Menet bloggerin etusivulle, mee sinne missä voit muokkailla gadgettien paikkaa, eli välilehdelle "Ulkoasu"

      Näytöllä pitäisi näkyä kaikki gadgetit mitä sivustollasi on. Sivustollas on "blogiteksti"-gadget, ja klikkaat sieltä alhaalta "muokkaa" :)

      Poista
  2. Oon kateellinen, kun oot niin malli ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kiitos <3 on hyvällä kamerallakin näppinsä pelissä ;)

      Poista
  3. Tilasin ekat teippipidennykset ja olin niin innoissani mut sit rupesin miettii et mite pesen mun hiuksii ku mul on ne pidennykset??? Tai mitä ainetta/niksei oot käyttäny? Kiitos jo etukätee :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon käyttäny täs jonkin aikaa nyt Loreal Elvitalin Nutri Gloss Crystal shampoota ja hoitoainett ja todennut ne omassa käytössä ihan kelpo pesutuotteiks! (Vaaleanpunaisia purnukoita)

      Peset hiukset kuten normaalistikin, teippikohtiin kannattaa vaan vähän varovaisemmin pistää sitä shampoota. Ja runsaasti hoitoainetta, mut ei suoraan teippikohtiin! Ja huuhtele huolellisesti, ettei shampoojäämät ärsytä päänahkaa! :)

      Poista
  4. sust on tullu kyl maailman laiskin bloggaaja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :(

      Mut joskus vaan on sellasia kausia ettei jaksa/ehdi/tee mieli postailla mitään :)

      Olisiko sulla vaikka mielessä joku postaus minkä haluisit mun toteuttavan?

      Poista
    2. Niin on :(

      Mut joskus vaan on sellasia kausia ettei jaksa/ehdi/tee mieli postailla mitään :)

      Olisiko sulla vaikka mielessä joku postaus minkä haluisit mun toteuttavan?

      Poista
  5. tee vaikka sellane syyskollaasi mitä tarviit ja haluut syksyn vaatekaappii ajatellen + sitte haluun tietää mitä sun hiuksille kuuluu 8)

    VastaaPoista