maanantai 12. elokuuta 2013

Viikonlopun outfittiä ja muuta

Oon taas pikkusen jäljessä näissä päivissä. Halusin viettää mun viimeiset lomapäivät kunnialla loppuun ja nyt voi vihdoinkin istahtaa oman koneen ääreen. Tiistain koulupäivää odotan toisaalta harmissani ja toisaalta innoissani, sillä en oo nähny monia mun koulukavereita koko kesänä. Lisäks saa taas arjesta takaisin kiinni, saa taas elämäntavat järjestykseen. Mulle tuli lomallakin helposti ikään kuin huono omatunto, jos en tehnyt koko päivänä mitään järkevää.

Perjantai-ilta mulla meni lepposasti vaan lastenvahtina, vaikka puolen yön jälkeen aloinkin jo toivoa sitä että pojan rakkaat vanhemmat tulis jo kotiin.





Lauantaina kuviteltiin tyttöjen kanssa että meidän viimeisestä kesälomaviikonlopusta tulis tylsin ikinä, mut yhtäkkiä me päädyttiinkin Otalammelle jonnekkin heinälatoon, missä soitti joku bändi vanhoja hyvä klassikoita. Siitä päädyttiin johonkin autiotaloon, minne joku oli viittiny järkätä valot, sähköt ja musat. Päihitti kotibileet kuusnolla.


Nyt pikku prinsessa painuu suihkun puolelle ja odottelemaan nukkumattia!

xoxo, Vanity

9 kommenttia:

  1. missä oikee asut ku päädyit tonne bileisii!! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Klaukkalassa :D tästä ei oo Otalammelle kuin varmaan 20-30 minsaa autolla.

      Poista
  2. Autiotaloon, vähän siistiä! Mäkin haluun :P

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Kivaa oli varmaan siel ;--)
    Miten oot muuten saanu tuon: "8 KOMMENTTIA, LAITA SÄKIN ♥"
    mä en oo saanu pistettyä tollasta millään. Oisko sulla hyvät ohjeet siihen tai jotkut sellaset:--)?

    Käy kurkkaamassa: http://imatshu.blogspot.fi/
    Liityin lukijaksi, niin ihana blogi ♥

    VastaaPoista